Oferty Pracy w Polsce

*Imię i nazwisko:
telefon:
*e-mail:
Stanowisko:
Twoja wiadomość:
CV:

* pola obowiązkowe

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Sochaczew

rozwiń

Opublikowano 18.02.2019

Osoba ta będzie funkcjonowała w strukturze Pionu Administracji i Finansów.

Obowiązki:

  • Obsługa administracyjna Zarządu spółki, prowadzenie i koordynacja kalendarza spotkań.
  • Organizacja spotkań biznesowych i podróży służbowych.
  • Współpraca z firmami cateringowymi.
  • Organizacja wyjazdów służbowych: rezerwacja hoteli, biletów lotniczych, rozliczanie delegacji.
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów (korespondencja, umowy, oferty itp.).
  • Zastępowanie recepcjonistki w czasie jej nieobecności.
  • Realizacja zakupów administracyjnych dla spółki.
  • Sporządzanie pism, raportów, prezentacji, materiałów informacyjnych w języku polskim i angielskim.
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość pakietów MS Office (w szczególności MS Excel).
  • Systematyczność i obowiązkowość, dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres.
  • Wysoka kultura osobista, dykrecja i takt.

 

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie o dużym doświadczeniu na rynku.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i umowę o pracę.
  • Abonament medyczny według zasad obowiązujących w spółce i dodatkowe ubezpieczenie grupowe.

 

aplikuj